måndag 13 februari 2012

Bilder 2006-2007

Hittade gamla bilder från en hårddisk som gått sönder. Dessa rudbeckior och brunnävor rensade jag för några år sedan bort pga. dom blev som ogräs och spred sig överallt. Nu blir jag lite sugen att ha dom igen när jag ser den här bilden.Har några plantor kvar så vi får se!
Runt dammen är randgräset borttaget då det också spred sig överallt, här står nu en ormhassel istället! Fiskar var det några år sen vi hade för fåglarna åt upp dom men nu när armeringsmattan ligger där för trill risken så ska vi nog pröva att köpa några  igen!
Här är en liten damm jag gjorde 99 som jag tog bort och ersatte med en rostig kungakrona . Där växer nu Aicha.

2 kommentarer:

  1. Vad du är flitig på din blogg
    fortsätt så det är så kul att titta in.
    Man önskar att det blir sommar fort
    när man ser dina bilder.

    Kramar från Faster

    SvaraRadera
  2. Oj har du lyckats får fram gamla bilder? du börjar bli duktig på detta.

    Kram syrran.

    SvaraRadera