lördag 5 januari 2013

Och vinnaren är............

Så var det dags för dragningen av den fina fröpåsen som min syster Åsa gjort, som har Webbutiken Åsa Svensk Design Gå gärna in och titta på flera saker som hon gör!

Jag tog hjälp av Blommor och Grönt sidan på facebook för att dra vinnaren, radade upp lotterna på bordet och bad om hjälp  med ett nr och det blev nummer 14 !

Så grattis till den fina fröpåsen och prismorna säger jag till Kerstin med bloggen Blommor i sanden! Skicka din adress till mig så kommer vinsten snart med posten!

                                                  Tack till alla som ville vara med.
                                                                   KRAM
                                                          Och ha en härlig helg!

8 kommentarer:

  1. Kul! grattis till Kerstin :) Det kanske kommer flera påsar framöver?

    Verkligen superfin så jag får gå in och kolla syrrans länk och se om jag kan beställa en!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad glad jag blir! Har haft lite trädgårdspaus och inte varit sugen på att tänka för mycket på trädgården nu under vintern, men nu börjar det klia i fingrarna även hos mig. Vad passar bättre då än den fina påsen att packa upp fröna i? :-)
    Jag mailar adressen. Nu ska jag titta in i din systers butik vad det finns för fler fina saker hon gör.
    Längar redan tills jag kan byta ut ljusslingan i äppelträdet mot prismorna. :-)
    Kram,
    Kerstin

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS Kerstin till den fina vinsten!
    Tack Ulrika för en jättefin utlottning.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Ett stort grattis till vinnaren och tusen tack för en jätte fin utlottming. Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis Kerstin till vinsten och tack Ulrika för att du anordnade utlottning. Sånt piggar upp i januari-tristessen:-)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnaren, och tack till dig för en fin utlottning!
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning!
    Ha en fin söndag!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  8. Tack för en fin utlottning och grattis till vinnaren:)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera