fredag 15 februari 2013

Blommig Fredag...Kärlek

Hej! Här kommer lite trädgårdskärlek från mig till er alla underbara människor som jag lärt känna 
där ute i cyberrymden. Vad vore bloggandet utan er? Som att äta macka utan pålägg...fniss

Ja också  var det ju det här med "kärleken" till trädgården. Man är ju aldrig riktigt nöjd, jag skulle vilja ha en större trädgård, mera naturtomt, större och snyggare växthus, en vinterträdgård skulle inte vara dumt, eller en pergola...ja listan kan göras lång. Eller så får man gilla läget och göra det bästa av det man har.....man kan inte ha allt som alla andra har för då skulle det ju inte vara nåt kul att titta på andras trädgårdar. Det är väl en himla tur att vi har olika smak allihopa och att vi får göra som vi vill i den egna trädgården!









För fler bidrag kika in hos Bland Rosor och Bladlöss

Kram
från
mig


20 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att alla trädgårdar är olika och att vi sätter en egen prägel på den.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Macka utan pålägg är inte så mycket att ha...... Jag tar pålägget och skippar mackan och det är bättre...
    Bäst är dock dina bilder på din superfina trädgård och i mina ögon är åtminstone det du visar helt perfekt.... Som en perfekt dröm..... Det syns vilken kärlek du har till din trädgård :)

    kram och kul att känslan kom........

    SvaraRadera
  3. Oj så mycket blommor och så fint de är placerade. har inte sett din trädgård förut men så fint det är. tack för titten
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. Hagen din er så fin! Du har helt rett i det du sier, for en kan ikke ha alt som andre har. Kunsten er å være fornøyd og glad i den hsgen en har. Flotte bilder :-)
    Ha en fin helg, klem!

    SvaraRadera
  5. Man njuter verkligen när man ser din fina trädgård! Gillar de slingriga gångarna och de härliga rabatterna. Och visst är det roligt att trädgårdar kan se väldigt olika ut, det är det som gör det så spännande!/Kram Titti

    SvaraRadera
  6. Bara älskar ditt tänk och utformande och ser att du har samma kärlek som jag HOSTA/FUNKIA...helt bedårande...=)
    I din trädgård finns mycket kärlek och lek...!!!
    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  7. Jag fullkomligt älskar dina rabatter och din trädgård. Dina bilder är en stor inspirationskälla för mig och det jag vill göra i år.
    Ha en härlig helg!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  8. Jag gillar din trädgård jättemycket!! Du har så mycket fint! Jag saknar också en pergola hos mig, men man kan inte få allt:)).
    Trevlig helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Din trädgård är så himla fin. Som Många skrivit märks att den får mycket kärlek och ger dig mycket också.
    Skulle va så kul att se din trädgård.

    Kram Ing-Mari

    SvaraRadera
  10. Vilken härligt lummig trädgård du har.

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  11. Vilken härligt trädgård du har.
    Mycket kärlek både i ord och bild.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  12. Underbara bilder på en underbar trädgård.
    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
  13. Du knäpper så fina kort men så har du ju en underbar trädgård oxå
    ps den är ännu finare i verkligheten....
    Kram goa kompis/ Helene

    SvaraRadera
  14. Hei! Så vakker og frodig hage du har skapt. Ha en god kveld! Hilsen Anne

    SvaraRadera
  15. Din trädgård är nåt alldeles extra....all kärlek till den.

    Kram

    SvaraRadera
  16. Visst hyser man kärlek till familjen men det gör man också till trädgården. Precis som du är jag fortfarande mycket förälskad i den och hur jag skall klara mig utan den där dagliga 'hälsningsrundan' vet jag inte(tur att jag inte skall flytta ännu). Rundan där jag ser vad som hänt i trädgården sedan gårdagen.
    Fortsatt trevlig helg
    Birgitta

    SvaraRadera
  17. Jag önskar att jag hade en trädgård så fin som din!
    Ha det gott!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  18. Vilken underbar trädgård du har! Jag förstår att du älskar den. Ha en fin vecka,
    Carina

    SvaraRadera
  19. Håller med om att man vill ha mycket/mer, oftast när man sett något fint hos andra så som dina böljande rabatter tex.
    Mariana

    SvaraRadera
  20. Det var mycket trädgårdskärlek.
    Tack för det.
    Blev lite nyfiken på din fina balkonglåda på huset.
    Undrar vad det är i den?
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera