fredag 8 februari 2013

Blommig Fredag...Min favoritfärg

Idag är det dags för Blommig Fredag, ännu en vecka närmare våren har vi kommit, underbart. Veckans tema är min favoritfärg, jag gillar ju grönt ,en massa bladväxter och former men har iallafall valt rosa. Den finns i väldigt många nyanser och jag gillar nog ljusrosa bäst. Men det skulle bli väldigt enformigt att ha samma färg överallt.


För fler bidrag till blommig fredag kika in hos Bland rosor och bladlöss

Ha en underbar helg alla som är lediga, själv ska jag jobba!

KRAM
g

21 kommentarer:

  1. När jag ser dina collage av rosa blommor blir jag lycklig. Känns härligt att tänka på att det ändå inte är så jättelångt kvar nu. Och dina foton hjälper verkligen till.
    kramar och hej hopp

    SvaraRadera
  2. Rosa i forskjellige variasjoner er flott i hagen. tenl på alle de flotte rosene i rosa. Jeg liker rosa i kombinasjoner med blått og lilla og masse grønt bladverk.
    Ha en fin uke:-)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina collage du har gjort! Rosa är en underbar färg i trädgården!
    Ha en fin helg (även om du måste jobba)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Mm, rosa är verkligen supersnyggt! Speciellt den ljusrosa varianten.
    Ha en härlig fredag och helg!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  5. Underbart!!!! Rosa o grönt!!!! Kram

    SvaraRadera
  6. Här serveras ytterligare en favorit färg och så många fina foton på skönheter...=)
    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  7. Jaa! Ulrika! Det är verkligen fint med rosa. Jag har en plan för att få mer rosa i min trädgård! Hur?
    Ta med dig ryggsäcken med lite olika plantor i maj ;)

    Kraaaaam!

    SvaraRadera
  8. Hvilken humørfylte collager du har laget. Herlige rosa blomster i mange ulike nyanser. En fin favoritt!

    SvaraRadera
  9. Härligt med rosa och grönt.
    Så fina bilder och härliga collage.

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  10. Vackra collage!! Så snyggt med solhatten ihop med blodtoppen, me like:)).
    Jag valde också rosa:)).
    Trevlig helg, hoppas du får en bra jobbhelg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Finns många fina nyanser av rosa som kan kombineras i det oändliga! Trevlig kväll! /Maria

    SvaraRadera
  12. Så många rosa drömmar du har i din trädgård. Många som tycker om det romantiska intrycket det ger.
    Ha en fin helg :)

    SvaraRadera
  13. Fina collage, nu ser man hur många nyanser det finns och det finns säkert att antal till. Ha en fin helg./Carita

    SvaraRadera
  14. Rosa tröttnar jag inte på.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Underbart vackert med alla rosa nyanser!
    Ha en fin helg!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  16. Rosa är fräscht. Kul med dina små collage! Ha en trivsam helg!

    SvaraRadera
  17. Rosa är en fin färg på blommor speciellt på rosor tycker jag.
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvaraRadera
  18. Rosa är min favoritfärg också! Dina bilder är underbara!
    Ha en skön helg,
    Carina

    SvaraRadera
  19. Vidunderlige rosa billeder og collager! Rosa er bare så smuk, og giver den dejlig stemning!
    Ha en dejlig søndag.

    SvaraRadera
  20. Tittar bara in och önskar dig en bra helg på jobbet, du får väl din helg på måndag, kanske *ler*.
    Kram kram

    SvaraRadera
  21. Jättefina collage i temat rosa! :) Ja, det går ju bra till det mesta och vissa växter där skulle man ju verklien inte vilja vara utan! ;) Trevlig söndag! :) Mia

    SvaraRadera