söndag 23 december 2012

Önskar jag med rosen Poppius
Julkram på er!

17 kommentarer:

  1. Tack!
    Önskar dig detsamma. En fridefull God Jul!

    SvaraRadera
  2. God Jul and have a wonderful 2013.

    Merry Christmas from Northern Shade.

    SvaraRadera
  3. God Jul du också! Dessutom visar du ju en alldeles perfekt julbild på rosor, nämligen på dina julrososr :)
    Lovely, säger jag bara!
    Julekram till dig/ Carina

    SvaraRadera
  4. En så vacker jul hälsning. God Jul Ulrika!

    SvaraRadera
  5. En julrosa ros. :-)

    God jul!
    Daniel

    SvaraRadera
  6. En riktigt GOD JUL till dig också!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  7. God fortsättning till dig. Hoppas du har en skön Jul.
    Annika

    SvaraRadera
  8. God fortsättning på julhelgen! Och en stor varm julkram tillbaka till dig!

    SvaraRadera
  9. Önskar en god fortsättning på julhelgen!
    Kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  10. En riktigt god fortsättning på julen önskar jag dig,din familj o Pattsy :)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  11. Hoppas du har haft en underbar jul!
    God fortsättning!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  12. Nu är helgen snart slut. Hoppas din varit lika skön som min :)

    SvaraRadera
  13. God fortsättning till dig, Ulrika! Och du - nu har det vänt! Ljuset är på frammarsch.
    Kramar från Törnrosa

    SvaraRadera