söndag 30 december 2012

Fira in det nya året med en utlottning...

 Hej! Jag tänkte att jag skulle ha en utlottning på min blogg (den första) för att fira 20 000 sidvisningar och snart 1år sen starten. Det har varit ett spännande år och jag har fått många blomstervänner genom bloggen. Det har både gått upp och ner och några gånger har jag funderat på att lägga av men då är det bra att ta en paus eller dra ner på inläggen så kommer suget åter! Vill tacka er för alla fina kommentarer jag har fått den här tiden...dom värmer ska ni veta!
Köpte mig lite tulpaner idag, jag är lite trött på tomtar så dom har jag packat undan och så har jag pimpat om julgranen så nu är det vit och silver inför nyår!

Den här fina fröpåsen tänkte jag lotta ut, den gör min syster som har en webbutik där man kan hitta mycket spännande. Butiken hittar ni här Åsa Svensk Design
Prismorna har jag köpt i hennes gårdsbutik och gjort ett hänge av som man kan hänga på en gren i ett träd tex. Det följer också med i utlottningen av fröpåsen.


För att vara med i utlottningen , lämna en kommentar och länka från din blogg med denna bilden. För er som inte har en blogg räcker det med att lämna en kommentar. Vinnaren utses 5/1.
Nu vill jag önska er ett riktigt
Gott Nytt År
och tack för året som varit
KRAM

29 kommentarer:

  1. Deltar gärna i din utlottning. Besöker din blogg då och då. Väldigt fin vinst. Nyårskram.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin fröpåse du lottar ut! Och prismorna är verkligen härliga. Måste in till din systers webb-butik och kika nu.
    Gott Nytt År, Ulrika. Hoppas vi ses till våren.
    Kramar från Törnrosa

    SvaraRadera
  3. Vill absolut vara med i din fina utlottning :=)

    Önskar dig ett Gott slut och ett Gott Nytt År!
    Må väl!

    SvaraRadera
  4. Haha, innan jag läst till slutet var jag in och tittade både på din systers web-butik och på hennes blogg :)
    Sedan när jag läste att hon hade gjort den här underbara fröpåseb, blev jag ju ännu gladare av att ha varit där och kikat. Så mycket rara ting.
    Är väldigt gärna med i utlottningen av den, har ej varit med i utlottningar tidigare för jag vet inte hur man gör, kan fortfarande inte länka till sidan. Jag är nog lite knasig, men jag verkar ju vara väldigt svårlärd. Provar om och om igen med att länka vidare, men jag ser ju aldrig vart det tar vägen!!!
    Hursomhelst, så var frö-påsen väldigt söt, och jag blev glad över ditt tulpaninlägg....alltid mysigt med de första krispigt härliga tulpanerna. Känns som att man inte kan få för mycket av dem just vid den här tiden!
    Ha det gott.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, Klart du får vara med i utlottningen ändå! Lättast att länka tycker jag är om man först klickar på bilden och spar ner den på sin dator. Sen går man in på sin blogg på utforma står det i min och klickar på lägg till gadget/bild, sen ska det komma upp en ruta att ladda upp bilden på, även länk till min blogg som du kopierar adressen på och lägger till där. Hoppas du vart nåt klokare eller så gjorde jag kanske dig bara mer rörvirrad. Bilden ska iallafall komma upp på sidan i din blogg! Kram ulrika

      Radera
  5. Hej!
    Vad kul med så många läsare redan första året. Jag hade bara 10 000 första året.
    Gott slut och Gott nytt år på dig
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  6. Wow vilken fin påse.Jag vill jätte gärna vara med. Jag har länkat .

    Kram

    SvaraRadera
  7. Klar jag vill vara med, en så fin fröpåse! Det är så roligt att du fortsätter blogga, gillar din blogg skarpt.
    Gott Nytt År!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  8. Vilken fin vinst, är jättegärna med i utlottningen, länkar!
    Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  9. Vilken fin fröpåse, klart jag vill vara med i utlottningen av en sån! Länkar från min blogg och hoppas jag har turen med mig:-)

    Din blogg har gett mig massor av inspiration under året, nu ser jag fram mot att följa dig och din trädgård i 2013.

    Önskar dig ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År!

    Kram/Nora

    SvaraRadera
  10. Vilken fin fröpåse! Jag är gärna med i utlottningen. Har länkat till ditt inlägg också. Hoppas du får en riktigt trevlig kväll och en bra start på det nya året! :-)
    /Kerstin

    SvaraRadera
  11. Vilken fin blogg jag hittade till! Jag lägger till dig i min blogglista så jag hittar tillbaka. Jag är gärna med i utlottningen av den vackra fröpåsen! Jättesnygg! Länkar med bilden.

    Önskar även ett Gott Nytt År!
    Elisabet

    SvaraRadera
  12. Så fin fröpåse, den chansar jag på att vinna :)
    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  13. Fantastiskt jag vill gärna vara med på din utlottning.
    Tänk om jag hade turen att starta det nya året med en så fin vinst.
    Länkar också.

    Gott Nytt År.

    SvaraRadera
  14. Det var en nydelig frøpose!
    Riktig godt nytt år!
    Klem Marit

    SvaraRadera
  15. Jättefina vinster som jag såklart vill ha en chans att vinna! Gott nytt år!
    Mvh Jeanette (jeanette_swardh@hotmail.com)

    SvaraRadera
  16. Gott Nytt År och god fortsättning!

    Kram / Therése

    SvaraRadera
  17. Vilken fin fröpåse, vill gärna vara med i din utlottning.
    //Anne-Lie

    SvaraRadera
  18. Men vad snygg! Jag har missat detta men såklart jag ska vara med :)

    Kram och tack för instruktionen hur man länkar bilderna!

    SvaraRadera
  19. Jag vil gärna vara med:)). Länkar från min blogg och hoppas på tur!
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  20. Jag vill också vara med! Har länkat med bilden på den fina vinsten.
    Ha det jättebra!
    Ulrika

    SvaraRadera
  21. Jeg vil veldig gjerne vinne frøposen!
    Dette var en spennende og inspirernde hageblogg! Jeg kommer til å følge med fremover!

    SvaraRadera
  22. Hej. Mysig blogg,hit kommer jag gärna tillbaka och kikar in. Självklart vill jag vara med och tävla,men har aldrig gjort sånt förut,så jag hoppas det funkar/Helena

    SvaraRadera
  23. Vilken söt frö påse! Är gärna med i din utlottning. Kan tyvärr inte klistra in bilden hos mig. Nu ska jag kika i webbutiken:)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  24. Vilken fin blogg du har! Jag är gärna med i utlottningen.

    Mvh
    Malin

    SvaraRadera
  25. Kul med en ny blogg i min favoritlista. Din syster måste vara en kreativ person som gör så fina fröpåsar. Spännande med lotterier!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  26. Hej! ute i sista minuten kan man säga, men känner mig piggare nu så det har blivit en bloggrunda nu och hittat lite nya roliga platser att besöka. Vill gärna vara med på din utlottning.Och måste kolla webbsidan.
    Önskar dig God fortsättning på 2013.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  27. Hej! Vilken fin blogg! Jag hittade dej först idag via Helens trädgård. Hoppas att jag inte är för sent ute för att delta i din utlottning som jag naturligtvis gärna vill ...
    Ha det!
    Ingvor

    SvaraRadera