fredag 21 december 2012

Blommig Fredag...

 Julkarameller var veckans tema och här är det stillestånd! Karameller vet jag väl inte men bjuder på lite annat! För ett par veckor sedan fick jag ett par bruna ljusstakar av min faster, mälade dom vit och slipade av dom lite
Satte lite spets längst ner på blockljusen

Denna ängel betyder mycket för mig!

Den här måste nästan få gå under julkaramell

Har fyllts på med kulor under veckorna som gått, både fått och köpt lite nya kulor, granen är ännu inte klädd, men imorgon ska det bli av.,Kika in hos Heléna för fler julkarameller!

God Jul önskar jag er alla!

KRAM


10 kommentarer:

  1. Juleroser går absolutt under julekarameller! Du har så vakker header med rosa juleroser :)

    God jul!

    SvaraRadera
  2. Härliga julblommor du visar!
    God jul! önskar Cika

    SvaraRadera
  3. Jättefin julkaramell, söt ängel... God Jul / Pia

    SvaraRadera
  4. Vad fina de blev! Smart att måla om dem...... Jag har 3 stycken svarta som ser bedrövliga ut och tar din idé att måla dem vita. God jul och ha en skön jul!

    Kram

    SvaraRadera
  5. visst är det karameller.
    fina blev de. tur att det finns färg ibland.
    God Jul o Gott Nytt År.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Vad fint du målat ljusstakarna!
    God JUL till dig också.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. så fina ljusstakarna blev !!
    Önskar dig en strålande och underbar JUL!!

    SvaraRadera